خدمات پس از فروش درب ضد حریق

۲۵
خرداد
خدمات پس از فروش درب ضد حریق
خدمات پس از فروش درب ضد حریق
  • firedoor
  • 0 بازدید
  • ۰ دیدگاه
  • AFTER-Sales service . اخذ نمایندگی . پشتیبانی . پیگیری خرید . خدمات پس از فروش . خدمات درب ضد حریق . درب ضد حریق . درب های ضد حریق . کسب رضایت . کیفیت محصول . نصب درب . واحد خدمات . وظایف خدمات پس از فروش .

خدمات پس از فروش درب ضد حریق

خدمات پس از فروش درب ضد حریق رسالت اصلی برای شرکت آتی درب میباشد. چرا که از نظر ما نقش مشتریان به جای حالت پیروی از تولید کننده به هدایت سرمایه گذاران و تولید کنندگان مبدل گشته است  اینگونه است که در تعریف خدمات بهتر به مشتریان برای کسانی که به درب ضد حریق نیاز دارند واحد خدمات پس از فروش آتی درب طراحی گردیده است.

واحد خدمات پس از فروش چیست؟

خدمات پس از فروش به انگلیسی AFTER-SALES SERVICE در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری از تولیدکننده و همچنین در راستای افزایش فروش ایجاد می شود.

در خدمات پس از فروش درب ضد حریق مالکیتی در کار نیست و الزاما بصورت نامحسوس است و یک خدمت دربرگیرنده فعالیت های کم و بیش و معمولا به صورت خدمات مشتریان و در تعاملات بین مشتریان و کارکنان بخش خدمات و کالاها صورت می پذیرد و راه حلی برای مشکلات مشتریان بیان می شود. واحد خدمات پس از فروش درب ضد حریق به منظور وفادارسازی مشتریان بالفعل از طریق شناخت و برآورده سازی نیاز اینگونه مشتریان میباشد.

وظایف واحد خدمات پس از فروش درب ضد حریق چیست؟

  • حمل و نقل صحیح و اطمینان از دریافت بی عیب درب توسط مشتری
  • نصب درب ضد حریق توسط پرسنل مجرب و دوره دیده
  • پشتیبانی
  • پیگیری خرید مشتری
  • برطرف کردن نیازهای آنها
  • دقت و توجه به نگرانی یا ناراحتی آنها و رفع سریع آن
  • دادن پاسخ های درست و حساب شده
  • به یاد بودن مشتریان و اهمیت دادن به رضایتشان
  • گوش دادن به پیشنهادات در راستای اعتقاد مشتریان
  • اطمینان دادن از کیفیت محصول
  • در دسترس بودن تا آخر در کنار مشتری

 

شرایط درخواست اخذ نمایندگی خدمات پس از فروش

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • دو قطعه عکس
  • مدارک فنی و حرفه ای مرتبط
  • جواز کسب معتبر به همراه رزومه و سابقه کاری
  • تکمیل و ارسال فرم درخواست نمایندگی

خدمات درب ضد حریق

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Designed by NARSIS